Ofera Putere

capture

Dragi prietene,

Va scriu din nou dupa destul de mult timp si cu ce altceva mai puternic as putea reveni daca nu cu o campanie feminina, emotionala si frumoasa. Este vorba despre campania Pantene in Mega Image sau despre intrebarea pe care am primit-o foarte des in ultima perioada si anume: “De ce te-ai tuns?”

Ei bine, fetelor, va spun cu sinceritate ca este cea mai buna decizie pe care am facut-o dupa casatorie incoace. Pe bune. Intotdeauna am admirat acele poze de pe Facebook cu hashtagul #bravecut si acele fete frumoase si curajoase ce se pozau cu coditele lor proaspat taiate. Ok, intelegeam partea de “cut”, dar mie imi lipsea partea de “Brave”.

Dar haideti sa va explic mai pe larg. Cu toate stiti deja despre campania de donare a parului catre Fundatia Renasterea, care face peruci din par natural pentru femeile ce se lupta cu cancerul. Pana in septembrie anul acesta donasera deja 4000 de femei coditele lor. Si Bravo lor, fundatia face minuni cu parul acesta. Iata ca din octombrie se alatura acestei cauze si Pantene prin Mega Image.

Cunosc bine ambele branduri si stiu ce impact au, insa nu m-am gandit niciodata la acesta alaturare magica. Practic, pana acum, pentru a contribui cu ceva la confectionarea perucilor puteam alege 2 modalitati: fie donam banuti, fie direct propriul par. Acum exista o a treia modalitate: prin cumpararea unui produs Pantene de la Mega Image, intrucat o parte din banutii platiti vor merge direct catre fundatie.

Eu am mers pe ambele variante. Am cumparat si Pantene din Mega si am si donat par. Uitati rezultatul mai jos.


ioana         ioana-2

Si, fetelor, nu va grabiti! Analizati, vedeti filmuletul de mai jos si ganditi-va. Campania Pantene este valabila pana anul viitor in iunie 2017!

pantene-csr_sofias-strength_30s_11-10_b

Mai mult decat atat, in ultima luna mi s-au alaturat si doua prietene dragi care si-au donat parul! Bravo Adriana si Cristina! :)

adriana cristina

Share and Enjoy

Pinterest

Ioana Zipis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *